Про головне:

  • Обов'язково зберігайте накладну нової пошти при отриманні товару.
  • Безумовне повернення грошей протягом 14 днів якщо товаром не користувалися (плівки, зовнішній вигляд).
  • Оплата пересилання дефектного або повертається товару за рахунок покупця.
  • 6 місяців гарантії за відсутності слідів падінь та фізичних пошкоджень.
  • На аксесуари (зарядки, акумулятори, гарнітури тощо) гарантія не поширюється

Докладно:

На всі смартфони та планшети надається 6 місяців гарантії від виробника. Виробник зобов'язується замінити або відремонтувати неякісний товар протягом 14 робочих днів із моменту отримання. Для повернення або заміни обов'язково зберігайте накладну нової пошти, за якою Ви отримували товар. Товар, що відправляється виробнику, не повинен мати жодних механічних та інших пошкоджень або подряпин. Цей процес може тривати в середньому від 1.5 до 2.5 місяців (3 тижні доставки в Китай, 3 тижні тому, 2 тижні гарантійний ремонт)! На аксесуари (зарядки, акумулятори, гарнітури тощо) гарантія не поширюється! Також гарантія не поширюється на розбите гніздо USB, розбитий дисплей, втоплений товар. УВАГА: будь-які фізичні, механічні та термічні ушкодження, а також ушкодження, які сталися через стихійне лихо, внаслідок сил гравітації, особливостей клімату (використання техніки, наприклад планшета, на морозі -30 градусів або під відкритим сонцем (30-40+ градусів) автоматично знімають будь-який товар із гарантійного обслуговування (Тріщина на екрані, вм'ятина від удару, специфічна стертість від удару).

Фірма-виробник в жодному разі не несе відповідальності за непрямий та прямий збиток.

Для того щоб не додавати листа англійською мовою до товару, що відправляється на гарантію, ви можете відправити товар спочатку до нас, а ми його відправимо виробнику.

Надсилання до постачальника здійснюється за рахунок покупця! Пересилання через нову пошту, а також витрати на послуги інших поштових компанії оплачує покупець (Згідно з Постановою КМУ №506, товар, який важить менше 5 кг, негабаритний товар, покупець доставляє до продавця або до виробника за власний рахунок!). Назад відремонтована або замінена техніка відправляється безкоштовно! У випадку, якщо відправлена ??техніка не задовольнятиме вимог експлуатації, будуть фізичні пошкодження, проблема буде викликана через покупця, то зворотна доставка також оплачується СПОЖИВАЧЕМ! І ремонт у цьому випадку можливий лише на платній основі!

Для того, щоб здати техніку на ремонт, має бути збережено заводську пломбу, а також заводське ПЗ (Програмне забезпечення, заводська прошивка). Якщо пристрій розкрито і пломби були зірвані, він не приймається на гарантію. Те саме стосується, якщо ви здаєте на гарантію пристрій з нерідною прошивкою - воно теж автоматично знімається з гарантії!

У разі придбання товару з наявності ми надсилаємо його кур'єрською службою «Нова пошта» з оплатою за фактом отримання. Саме тому Ви повинні повністю перевірити пристрій перед оплатою. Ставлячи підпис на новій пошті, ви автоматично приймаєте умови подальшої гарантії від виробника на встановлений нами термін, тим самим завершуючи угоду КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ!

Доставку у разі 100% передоплати ми здійснюємо у такий же спосіб. Товар спочатку приходить до нас, ми його перевіряємо, налаштовуємо та відправляємо "Новою поштою" Вам.

Будь-яка досконала угода через сайт, через листування поштою, а також онлайн-чат, має на увазі згоду з усіма перерахованими умовами гарантійного обслуговування.

*ІСТОТНИЙ НЕДОЛІК – проблема, яка не дає можливості взагалі користуватися пристроєм! (Телефон не включається, не реагує сенсорний дисплей, зависає і перезапускається без кінця, і тд). Поганий звук динаміка, проблеми з сигналом Wi-Fi, та інші дрібні проблеми та труднощі НЕ торкаються цього правила!




Дата публікації: 16.7.2022 , 8:52
Джерело: kit-Gadget